2021-11-09 10:00Pressmeddelande

Pressinbjudan - Öppet hus på Katedralskolan i Skara

Välkomna till öppet hus på Katedralskolan - bildkollageVälkomna till öppet hus på Katedralskolan

Katedralskolan bjuder in till öppet hus den 11 november. Mellan klockan 17:30 och 19:30 välkomnas blivande gymnasieelever till Katedralskolan för att ta del av skolans breda utbud av både högskoleförberedande- och yrkesprogram.

Under kvällen är skolan fylld av verksamhet med både personal och elever på plats. Besökarna kommer bland annat kunna gå på infopass, få veta mer om hur man kan kombinera idrott med studier, träffa elevföreningar och skolans UF-företag.

Mer information om öppet hus: https://skara.se/barn--utbildning/gymnasium/katedralskolan/pa-gang-pa-katedral/oppet-hus.html

Vid frågor; kontakta Petra Björk samordningsrektor på Katedralskolan 0511-32178

Varmt välkomna!
Anmäl gärna om ni kommer.

Madelene Olsson
Kommunikatör